مطالب مرتبط:
کوهنورد مارگزیده از ارتفاعات «جیریا» اراک نجات یافت
نجات کوهنورد مارگزیده از ارتفاعات «جیریا» اراک
کوهنورد مارگزیده از ارتفاعات «جیریا» اراک نجات یافت
تدوین نقشه راه 20 ساله صنعت آب و برق
صاعقه بلای جان مسافر 27 ساله شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-05-18حوادث

نجات کوهنورد 37 ساله کاشانی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کوهنوردی که به علت صعود در تاریکی شب، مسیر خود را گم کرده بود، توسط تیم امداد و نجات ایستگاه 6 آتش نشانی پیدا شد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کوهنوردی که به علت صعود در تاریکی شب، مسیر خود را گم کرده بود، توسط تیم امداد و نجات ایستگاه 6 آتش نشانی پیدا شد.

روح الله فدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردی 37 ساله بدون رعایت نکات ایمنی، شب گذشته به کوه های روستای اسحاق آباد صعود کرده بود که هنگام برگشت با وجود تاریکی هوا، مسیر برگشت را گم کرده بود.

وی افزود: ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی، با دریافت گزارش مفقودی فردی که به تنهایی به کوه رفته بود، سریعاً به محل حادثه اعزام شدند که پس از چند ساعت گشت زنی توانستند شخص گمشده را در سلامتی کامل پیدا کرده و تا پای کوه همراهی کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: به شهروندان سفارش می شود که با اطلاع از شرایط آب و هوایی با تجهیزات مناسب کوهنوردی از مسیر مناسب و به صورت تیمی اقدام به این ورزش کنند و به گونه ای برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه برسند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - شهرداری کاشان - امداد و نجات - کوهنورد
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد 37 ساله کاشانی

نجات کوهنورد 37 ساله کاشانی