مطالب مرتبط:
نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن یزد به نام شهدای حادثه تروریستی راسک
صندوق ملی مسکن؛ به نام مردم به کام دولت
ممنوعیت نقل وانتقال تمامی امتیازهای نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
ممنوعیت معامله امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در قزوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 23:202024-04-21سياسي

معاون استاندار هرمزگان: 20 هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مرودی معاون عمرانی استاندار هرمزگان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: - معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت: در دو سال گذشته شاهد تلاش های شبانه روزی در حوزه راه و شهرسازی بودیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مرودی معاون عمرانی استاندار هرمزگان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: در دو سال گذشته شاهد تلاش های شبانه روزی در حوزه راه و شهرسازی بودیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.

  وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در استان های برتر حوزه ساخت مسکن و تلاش مسئولان در این حوزه عنوان کرد: در حوزه مسکن تکلیف ما ساخت 66 هزار واحد مسکونی بود که تاکنون بیش از 20 هزار واحد تحویل داده شده و مراحل ساخت مابقی آن ها هم کلید خورده و بخش هایی از آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

  معاون عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره به توانایی های مسئول جدید خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید هم از چهره های فنی و تخصصی است و سابقه فرمانداری به نگاه و عملکرد تخصصی او کمک کرده است.

  مجید سلحشور سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهضت ملی مسکن گفت: م


برچسب ها: استاندار هرمزگان - معاون عمرانی استاندار - راه و شهرسازی - استان - هرمزگان - اداره کل راه و شهرسازی - معاون عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار هرمزگان: 20 هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است

معاون استاندار هرمزگان: 20 هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است