مطالب مرتبط:
وضعیت حقوق سرایداران مدارس در سال جدید چگونه است؟
نیروی خدماتی - آقا
نیروی خدماتی و نظافت - آقا
نقش مهم شرکت های خدماتی در ارائه خدمات موثر به واحدهای تولیدی
درخواست عجیب یک هموطن اصفهانی از رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:052024-04-20سياسي

درخواست منادی از صحرایی برای توجه به وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است: جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام علیکم احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان های خدوم و زحمتکش و بی ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می باشد.

این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند.

غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.


برچسب ها: آموزش و پرورش - کمیسیون آموزش و تحقیقات - آموزش و تحقیقات مجلس - آموزش - وزیر آموزش و پرورش - کمیسیون آموزش - پرورش
آخرین اخبار سرویس:

درخواست منادی از صحرایی برای توجه به وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

درخواست منادی از صحرایی برای توجه به وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس