مطالب مرتبط:
قبض های گازی تاسیسات گردشگری و صنایع دستی به یک چهارم کاهش یافت
صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک چهارم
روزنامه میرر| هنر و صنایع دستی
حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
صنایع دستی از مصادیق بارز شعار سال است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-04-29اقتصادي

اصلاح قبوض گازب های تاسیسات گردشگری و صنایع دستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری گفت: در سال گذشته پیرو تصویب آیین نامه نرخ تعرفه گاز مصرفی صنایع و خدمات توسط هیأت وزیران، - معاون گردشگری گفت: دستور اصلاح قبوض گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی صادر و محاسبه هزینه گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی برای نیمه اول سال 1402 با تعرفه یک چهارم اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری گفت: در سال گذشته پیرو تصویب آیین نامه نرخ تعرفه گاز مصرفی صنایع و خدمات توسط هیأت وزیران، نرخ بهای گاز مصرفی تأسیسات گردشگری به میزان یک چهارم نرخ صنعت کاهش یافت.

وی افزود: با توجه به مصوبه دولت، نرخ مصوب از نیمه دوم سال گذشته برای تأسیسات گردشگری اعمال شد و با طرح ادله قانونی و پذیرش آن توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری و اهتمام وزیر محترم، نرخ مصوب یک چهارم برای نیمه نخست سال گذشته نیز تعمیم یافت و مقرر شد قبوض مشترکین تأسیسات گردشگری و صنایع دستی در بازه زمانی اعلام شده، تعدیل شود.

از این رو هزینه بهای گاز تأسیسات گردشگری برای نیمه اول سال 1402 با تعرفه یک چهارم محاسبه می شود و این موضوع با اصلاح قبوض، حمایت از فعالین بخش خصوصی را در پی خواهد داشت.


برچسب ها: گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - تاسیسات گردشگری - معاون گردشگری - صنایع دستی - صنایع - معاونت حقوقی ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قبوض گازب های تاسیسات گردشگری و صنایع دستی

اصلاح قبوض گازب های تاسیسات گردشگری و صنایع دستی