مطالب مرتبط:
20 هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
آغاز ساخت بیش از 19 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
آغاز ساخت 19 هزار و 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی در استان بوشهر
38 هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم اختصاص یافت
جهش رتبه همدان در تامین زمین های طرح نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 09:452024-04-24اقتصادي

20 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان در دست ساخت است


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی را می خواهد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی را می خواهد.

جعفر قزوینیان امروز(چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه) در آیین تکریم و معارفه معاونت های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید کرد و افزود: در این شرایط کاری سخت و حساس با همدلی برنامه ها و کارها جلو می رود.

وی تصریح کرد: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس پروژه های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از اساسی ترین مولفه های مهم در نظام اداری است، با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها: واحد مسکونی - استان زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - زنجان - مسکونی
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان در دست ساخت است

20 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان در دست ساخت است