مطالب مرتبط:
چرا شهرداری می خواهد با تانک از روی پارک های تهران بگذرد؟/ روایت استاد دانشگاه تهران از حصارکشی پارک لاله/ «باب درخت کُشی باز خواهد شد»
شهرداری می خواهد با تانک از روی پارک های تهران رد شود!
چرا شهرداری می خواهد با تانک از روی پارک های تهران بگذرد؟
چرا شهرداری می خواهد با تانک پارک های تهران را زیر و رو کند؟
چرا شهرداری میخواهد با تانک از روی پارک های تهران بگذرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-05-05سياسي

انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که در خصوص پارک لاله اطلاع رسانی درست و حصارهای ایجاد شده را بردارد.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که در خصوص پارک لاله اطلاع رسانی درست و حصارهای ایجاد شده را بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود ضمن تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: تذکر امروز بنده در خصوص ضرورت تعیین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران است که بعد از تغییرات مدیریتی که در سازمان میادین میوه و تره بار صورت گرفت، برای این سازمان از دیماه سال گذشته سرپرستی تعیین شده که هم اکنون نیز در حال فعالیت می باشد.

ضمن خسته نباشید به ایشان که عملکرد خوبی در این مدت داشته است، از شهردار تهران می خواهم وضعیت مدیریت این سازمان را تعیین و تکلیف کند.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری به بند د ماده 13 اساسنامه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مصوب آبان 1402 در انتصاب فرد مورد نظر مورد توجه کند که در آن قید شده است انتخاب مدیرعامل سازمان از بین افراد واجد شرایط با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و داشتن 5 سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط که حداقل 3 سال آن سابقه کار در شهرداری تهران باشد.


برچسب ها: عضو هیات رییسه شورای شهر - میادین میوه و تره بار - تهران - شهردار تهران - پارک لاله - شهردار - اطلاع رسانی درست
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد

انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد