مطالب مرتبط:
حق همسایگی را به جا آورید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 21:502024-05-09بين الملل

حق همسایگی را به جا آورید


دست دوستی و همکاری جمهوری اسلامی ایران همیشــه به سمت همسایگان خود دراز است اما هرگز حاضر نیست از خطوط قرمز امنیتی و آنچه منافع کشور را تهدید می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی بختیاری در وطن امروز نوشت: سفر نچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق و دیدارش با مقامات عالی رتبه ایران و اظهارنظرهایی که به صورت رسمی و احتمالاً غیررسمی گفته شده، ناظر به همین اصل است.

اقلیم کردستان از دیرباز محل حضور رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی آن بوده و این سابقه حتی به سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی گردد.

حضور اسراییل در نزدیکی مرزهای ایران یکی از برنامه های اصلی این رژیم است که آن را علاوه بر اقلیم کردستان عراق، از طریق جمهوری باکو و امارات هم دنبال می کند و منشأ برخی تهدیدات امنیتی در کشورمان در سال های گذشته نیز از همین مناطق بوده است.

از طرف دیگر، اقلیم کردستان عراق از سال ها قبل به محل استقرار گروه های ضدانقلاب کُرد تبدیل شده که به شکل مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی مبارزه می کنند و سابقه این خصومت و دشمنی به همان سال های پیروزی انقلاب اسلامی بازمی گردد.

جمهوری اسلامی در چند سال اخیر بارها به مقامات اقلیم کردستان عراق و نیز به مقامات کشور عراق هشدار داده است باید بساط این گروه ها در اقلیم جمع و این تهدید از مرزهای ایران


برچسب ها: اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان - کردستان عراق - کردستان - رییس اقلیم کردستان عراق - اقلیم - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حق همسایگی را به جا آورید

حق همسایگی را به جا آورید