مطالب مرتبط:
تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
زمین لرزه 4.2 ریشتری خوی را لرزاند
مشاور قالیباف:در مقوله چالش تحمیلی حجاب رفتار آن ها طوری است که در زمین همان افرادی که برنامه ریزی کرده و نقشه کشیده اند بازی می کنند/ همه این ها توسط گروهی در حال انجام است که خود در عرصه اجرا نه کارنامه ای دارند و نه ایده ای
دست پیامبر در چین با وسعتی به اندازه 6 زمین فوتبال + فیلم
ژاپنی ها سال 2025 با یک ماهواره، به زمین انرژی خورشیدی منتقل می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 16:002024-04-21سياسي

فقط یک زمین داریم


رییس هیئت مدیره یک سازمان مردم نهاد در بندرانزلی از جمع آوری زباله در بخشی از پارک طالب آباد این شهرستان در آستانه فرارسیدن روز جهانی زمین پاک خبر داد.

- میلاد سلطانی آزاد امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه امروز به بهانه استقبال از فردا، روز جهانی زمین پاک، که مصادف است با 22 آوریل انجام شد که این روز در سراسر جهان برای پاسداشت زمین جشن گرفته می شود.

وی افزود: به همت ماین وسسه مردم نهاد در بندرانزلی و همراهی اساتید و دانشجویان دانشکده فنی شهید خدادادی این شهرستان، امروز در محوطه پارک جنگلی طالب آباد اقدام به جمع آوری زباله و پاکسازی زمین کردیم.

سلطانی آزاد تصریح کرد: جمع آوری زباله در آستانه روز جهانی زمین پاک یک حرکت نمادین است و همه ساله ما نیز به عنوان یک سازمان مردم نهاد جهت تبیین و توجه به این مسئله که ما همین یک زمین را داریم و باید آن را پاس بداریم و قدردان مواهب آن باشیم، تلاش می کنیم حتی به قدر یک قدم و حتی اگر به صورت نمادین پاکسازی داشته باشیم؛ زیرا اعتقاد داریم کسی که یک بار برای برداشتن زباله خم شود دیگر به سادگی زباله روی زمین رها نمی کند.

این فعال اجتماعی با اشاره به اینکه ایده روز جهانی زمین پاک سال 1969 توسط جان مک کانل، مؤسس بنیاد انجمن زمین به یونسکو داده شد، گفت: این ایده مو


برچسب ها: روز جهانی زمین پاک - جمع آوری زباله - روز جهانی زمین - سازمان مردم نهاد - زمین - مردم نهاد - زمین پاک
آخرین اخبار سرویس:

فقط یک زمین داریم

فقط یک زمین داریم