مطالب مرتبط:
واهمه رییس سیا از روابط ایران و روسیه/ نگرانی از پیشرفت هسته ای ایران
وزیر خارجه: قطع روابط با اسراییل در توقف نسل کشی مهم است
وزیر خارجه: قطع روابط با اسراییل در توقف نسل کشی مهم است
پاکستان روابط با افغانستان را قطع کرده است؟
مسی و رونالدو با هم خصومت دارند؛ شک ندارم!/ حرفی علیه هم نمی زنند اما با این واکنش می توان متوجه شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-06بين الملل

روسیه: کشورهای بالتیک از روی خصومت روابط با ما را قطع کردند


روسیه کشورهای حوزه بالتیک را به داشتن خصومت علیه خود متهم کرده و هشدار داد مسکو پاسخ اقدامات خصمانه آنها را با اتخاذ تدابیر نامتقارن خواهد داد.

- روسیه کشورهای حوزه بالتیک را به داشتن خصومت علیه خود متهم کرده و هشدار داد مسکو پاسخ اقدامات خصمانه آنها را با اتخاذ تدابیر نامتقارن خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد کشورهای حوزه بالتیک شامل لیتوانی، لتونی و استونی که از اعضای ناتو هستند با در پیش گرفتن مواضع خصمانه باعث قطع بیشتر روابط خود با مسکو شدند.

زاخارووا در مصاحبه با خبرگزاری نووستی خاطرنشان کرد: دولت های ویلنیوس، ریگا و تالین (پایتخت سه کشور لیتوانی، لتونی و استونی) به دلیل اتخاذ خط مشی خصمانه علنی باعث قطع شدن روابطشان با روسیه در سطوح بین دولتی، بین سازمانی، منطقه ای و ناحیه ای شدند.

زاخارووا به آنها هشدار داد که مسکو با اتخاذ تدابیر نامتقارنی به خصومت آنها پاسخ خواهد داد اما توضیح بیشتری در این مورد نداد.

او بیان کرد: ما با تدابیر نامتقارن به اقدامات خصمانه کشورهای بالتیک، در درجه اول در حوزه های اقتصادی و حمل و نقل پاسخ خواهیم داد.

دیمیتری مدودف ، معاون رییس شورای امنیت روسیه و نخست وزیر اسبق این کشور سال گذشته میلادی اعلام کرد کشورهای حوزه بالتیک به روسیه تع


برچسب ها: کشورهای حوزه بالتیک - حوزه بالتیک - روسیه - زاخارووا - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه روسیه - کشور
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: کشورهای بالتیک از روی خصومت روابط با ما را قطع کردند

روسیه: کشورهای بالتیک از روی خصومت روابط با ما را قطع کردند