مطالب مرتبط:
چند شهرک صنعتی در باوی احداث می شود
تک نرخی شدن ارز در کشور باعث دلگرمی فعالان اقتصادی و صنعتی می شود؛ صادرات در حد مطلوب نیست
90 درصد مشکل پرونده های میز گمرک طولانی شدن زمان تخصیص ارز است
آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک 13 آبان
رسانه های صهیونیستی: 62 هزار شهرک نشین در پی حملات حزب الله فرار کرده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-04-22اجتماعي

پرونده فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد روی میز دادستانی کشور


دادستانی کل کشور به موضوع فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد و آسیب به رود شور ورود کرده و رییس سازمان محیط زیست هم به طور جدی پیگیر تعیین تکلیف این شهرک است.

- ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست البرز گفت: دادستانی کل کشور به موضوع فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد و آسیب به رود شور ورود کرده و رییس سازمان محیط زیست هم به طور جدی پیگیر تعیین تکلیف این شهرک است.

مجید درگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ورود فاضلاب خام شهرک صنعتی اشتهارد به رودخانه شور یکی از معضلات جدی زیست محیطی البرز است، اظهار کرد: متاسفانه طی سه دهه گذشته آن طور که باید و شاید بر نحوه فعالیت این شهرک توجه نشده و همین مشکلات امروز را به بار آورده است.

وی ادامه داد: قطعا فعالیت این شهرک نقش به سزایی در توسعه اقتصادی استان و اشتغالزایی دارد ولی نکته مهم این است که توسعه نباید سلامت مردم و محیط زیست را به خطر بیندازد.

وی توضیح داد: مساله شهرک صنعتی اشتهارد باید مثل تالاب صالحیه شکلی ملی به خود بگیرد تا یک بار برای همیشه دغدغه مردم و دوستداران محیط زیست در خصوص حجم زیادی از آلودگی که از طریق این مجموعه وارد رودخانه شور می شود، حل شود.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه دادستانی کل کشور به این موضوع ورود کرده و رییس سازمان محیط زیست هم به طور جدی پیگیر تعیین تکلیف این شهرک است.


برچسب ها: شهرک صنعتی اشتهارد - رییس سازمان محیط زیست - شهرک صنعتی - محیط زیست - شهرک - دادستانی کل کشور - سازمان محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

پرونده فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد روی میز دادستانی کشور

پرونده فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد روی میز دادستانی کشور