مطالب مرتبط:
استقلال صدر را به پرسپولیس تعارف کرد
استقلال صدر را به پرسپولیس تعارف کرد
تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
استقلال صدر را به پرسپولیس تعارف کرد
تعارف استقلال به پرسپولیس برای صدرنشینی با توقف مقابل تراکتور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:402024-05-02سياسي

دولت با کسی تعارف ندارد


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: شفافیت، جلوگیری از تعارض منافع، شایسته گزینی، تسهیل در انجام امور، شناسایی بسترها و گلوگاه های فساد و مبارزه قاطع با فساد مورد تاکید دولت مردمی است و برای اجرای آن با کسی تعارف نداریم.

- رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: شفافیت، جلوگیری از تعارض منافع، شایسته گزینی، تسهیل در انجام امور، شناسایی بسترها و گلوگاه های فساد و مبارزه قاطع با فساد مورد تاکید دولت مردمی است و برای اجرای آن با کسی تعارف نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن درویشیان در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به ابلاغ اصول 12گانه رییس جمهور در پیشگیری و مبارزه با فساد، به تشریح گشت ارشاد مدیران پرداخت و افزود: برای جذب و تقویت مشارکت مردمی که مورد تاکید معظم رهبری در شعار امسال نیز قرار گرفته است، نیازمند تسهیل در مسیر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار بخش خصوصی هستیم.

به طور مثال اقدام وزارت اقتصاد در حذف امضاهای طلایی در این دولت می تواند نمونه برجسته ای از این اقدام باشد و همه دستگاه های اجرایی هم در این مسیر هستند.

وی ضرورت نظارت در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر بهترین قانون را داشته باشیم و بهترین برنامه را هم تدوین کنیم اما به نظارت آن طور که باید توجه نکنیم، قطعا با مشکل مواجه خواهیم بود.


برچسب ها: رییس جمهور - شورای اداری استان تهران - رییس - فساد - مبارزه - راه اندازی کسب و کار - رییس دفتر
آخرین اخبار سرویس:

دولت با کسی تعارف ندارد

دولت با کسی تعارف ندارد