مطالب مرتبط:
حل مشکلات مردم دغدغه شبانه روزی آیت الله رییسی بود
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خداوند و خدمت به مردم بوده است
قطب نمای زندگی آیت الله رییسی همواره به سمت خدا و خدمت به مردم بوده است
فیلم| آخرین صحبت های شهید آیت الله رییسی برای مردم
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-20سياسي

آیت الله رییسی هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت


سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: رییس جمهور فقید، هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت که این اتفاق غیرمترقبه ملت را عزادار کرد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: رییس جمهور فقید، هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت که این اتفاق غیرمترقبه ملت را عزادار کرد.

حیدر علی حجتی در گفت وگو با ایسنا درباره شهادت رییس جمهور و جمعی از همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، اظهار کرد: جز اظهار تأسف و تسلیت به خانواده این شهدا چیز دیگری نمی توان گفت.

آیت الله رییسی در چهارمین سال ریاست جمهوری خود بود که در حین خدمت به شهادت رسید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حوادث و مشکلات گوناگونی را پشت سر گذاشته ایم و آیت الله رییسی در حد توان خود خدمات خوبی را به مردم و کشور ارائه داد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: روح رییس جمهور فقید و همراهان ایشان شاد باشد و امیدواریم رییس جمهور آینده مانند آیت الله رییسی به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی و به معیشت آنان توجه کند.

سانحه دردناک و غیرمترقبه ای بود که کشور را در شوک فرو برد.

حجتی ادامه داد: طبق اصل 131 قانون اساسی با نظر رهبری، معاون اول رییس جمهور با هماهنگی سران دو قوای دیگر تا 50 روز عهده دار رسیدگی به امور کشور م


برچسب ها: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات - آیت الله رییسی - حل مشکلات مردم - شورای هماهنگی - جبهه اصلاحات - استان اصفهان - مشکلات مردم
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت

آیت الله رییسی هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت