مطالب مرتبط:
9 توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
پیش بینی باد و باران در کرمان
وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-05-08اجتماعي

باد و باران در راه قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز و فردا به صورت منطقه ای و محلی بارش های پراکنده ای را خواهیم داشت، از بعدازظهر امروز 19 اردیبهشت جریانات شمالی به منطقه وارد می شود که تا فردا تداوم دارد.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز و فردا به صورت منطقه ای و محلی بارش های پراکنده ای را خواهیم داشت، از بعدازظهر امروز 19 اردیبهشت جریانات شمالی به منطقه وارد می شود که تا فردا تداوم دارد.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز و فردا، 19 و 20 اردیبهشت، گذر موج از سطح منطقه اتفاق می افتد که سبب افزایش ابر شده و به صورت منطقه ای و محلی بارش های پراکنده ای را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز، 19 اردیبهشت، جریانات شمالی به منطقه وارد می شود که تا فردا، 20 اردیبهشت تداوم دارد، به ویژه در کانال بادی استان یعنی شهرهایی چون کوهین، تاکستان و بویین زهرا وزش بادهای نسبتاً شدید را داریم که سبب کاهش دما می شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای روزهای جمعه و شنبه، 21 و 22 اردیبهشت، جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی را در سطح منطقه داریم که موجب افزایش نسبی دما خواهد شد.


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - اردیبهشت - منطقه - اداره کل هواشناسی - امروز - فردا - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در راه قزوین

باد و باران در راه قزوین