موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
مکان جدید برای نهضت ملی مسکن تعیین شد؟
واگذاری 1100 قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر 2 ماه 40 میلیون واریز کنند
متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر 2 ماه 40 میلیون واریز کنند!
متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر 2 ماه 40 میلیون واریز کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 21:052024-04-27سياسي

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود


استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، 8 اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف 90 درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید 25 د


برچسب ها: شهرستان - پروژه - استاندار فارس - جویم - استاندار - محمد هادی ایمانیه - جلسه شورای اداری
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود