مطالب مرتبط:
استاندار: سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
فیلم لحظه نجات سیل زدگان سیستان و بلوچستان
افزوده شدن بالگردهای هوانیروز ارتش برای امداد هوایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
عملکرد دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان 46 کشته برجا گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 13:152024-04-24سياسي

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است


این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چراکه این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چراکه این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

محمد کرمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است ؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین المللی پایبند نیست، ت


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - پیشرفت - بلوچستان - دادگستری سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان - ثروتمند
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است