مطالب مرتبط:
شرم نمی کنند و راحت می گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن نداریم!/ نمی شود از کل دیانت، تنها به زلف و ریش و آستین کار داشته باشیم
فرشاد مومنی: شرم نمی کنند و راحت می گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن نداریم
فرشاد مومنی: شرم نمی کنند و راحت می گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم!
افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرد
افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-04-25اقتصادي

راحت می گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن نداریم!


مسئولان شرم نمی کنند و راحت می گویند که از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن هم نداریم.

چطور می شود؟ آیا تصادفی است که هر گاه کف گیر خزانه به ته دیگر می خورد دستی از غیب می آید و نرخ ارز را بالا می برد! این چه حرف هایی است که می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از جماران؛ فرشاد مومنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شبکه های مجازی نطق قدیمی آقای رییس جمهور فعلی را می بینیم که می خواهد به دولت قبلی طعنه بزند و خطاب به دولت قبل می گوید شما کاری کردید که قیمت دلار به 5 هزار رسیده است ، ولی الان وقتی قیمت دلار را می بیند، چه حالی می شود؟ گزارش بدهد که چه تحویل گرفته، چه عده داده و کارنامه اش چیست؟ فرشاد مومنی ضمن هشدار نسبت به وضعیت صندوق های بازنشستگی کشور با بیان اینکه اگر شیوه های فعلی اصلاح نشوند، چالش های بزرگتری در راهند، گفت: در نظام تصمیم گیری ما افرادی هستند که شخصا آدم های محترمی هستند، اما صلاحیت تخصصی در زمینه اقتصاد توسعه ندارند.

آن ها با مافیای رسانه ای شان از ضعف اندیشه ای افراد کارشناس استفاده می کنند و می گویند ما را با کشور های صنعتی مقایسه می کنند و می گویند آن ها هم اصلاحات پارامتریک و افزایش سن بازنشستگی هم دارند.


برچسب ها: افزایش نرخ ارز - دانشگاه علامه طباطبایی - فرشاد مومنی - نرخ ارز - استاد اقتصاد دانشگاه - افزایش نرخ - صندوق های بازنشستگی
آخرین اخبار سرویس:

راحت می گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن نداریم!

راحت می گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی بریم و نقشی در آن نداریم!