مطالب مرتبط:
توافق شهرداری تهران با چین در حوزه حمل و نقل محرمانه است؟
40 درصد پرونده های شورای حل اختلاف لرستان ختم به سازش شد
خجسته: بزرگترین مساله در حوزه زنان این است که آن ها در تصمیم گیری نیستند؛ تصمیمات مردانه است
مختومه شدن در 40 درصد پرونده های شورای حل اختلاف لرستان
خبرگزاری دولتی: ایران در تلاش است تا قبل از ارائه گزارش دوره ای گروسی به شورای حکام، رایزنی هایی را برای تهیه پیش نویس بر اساس بیانیه مشترک ماه مارس به پایان برساند/احتمالا در روزهای آینده برخی از مقامات آژانس برای طرح سوالات بیشتر در این باره به تهران سفر کنند. . پیش نویس. / با شروع ا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 11:502024-05-12سياسي

تصمیمات شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل/ به دنبال اختلاف و حاشیه در شورا نیستیم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تلاش شورای شهر به شهروندان تهرانی گفت و یاد آور شد: شورای اسلامی شهر تهران، تصمیمات تأثیرگذار و انقلابی در حوزه حمل و نقل شهر اتخاذ می کند.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تلاش شورای شهر به شهروندان تهرانی گفت و یاد آور شد: شورای اسلامی شهر تهران، تصمیمات تأثیرگذار و انقلابی در حوزه حمل و نقل شهر اتخاذ می کند.

گزارش ایسنا، محمد آخوندی در دویست وسی پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت فوت خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما حسین تبریزی گفت: نکته ای را لازم است به مردم شریف تهران، ری و تجریش که به ما رأی دادند عرض کنم و این است که تلاش ما بر این بوده است که از روز اول همه توانمان را بگذاریم تا مشکلات شهر را به آن اندازه ای که امکان دارد و فرصت ها و منابع به ما اجازه می دهد؛ حل کنیم.

وی ادامه داد: حتماً قصور و تقصیر در انجام وظایف داریم و حتماً می توانستیم بهتر از این عمل کنیم.

اما واقعاً تلاش ما بر این بوده است که مشکلات شهر حل شود؛ نمونه اش در حوزه حمل و نقل است که شورای شهر 3 سال پی درپی وقت گذاشته و تصمیم های انقلابی گرفته است و بودجه مناسبی را در این حوزه مصوب کردند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شهر تهران - تهران - شورای اسلامی شهر - شورای شهر - شورای شهر تهران - کمیسیون برنامه و بودجه
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل/ به دنبال اختلاف و حاشیه در شورا نیستیم

تصمیمات شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل/ به دنبال اختلاف و حاشیه در شورا نیستیم