مطالب مرتبط:
نماینده مجلس: نظام نامه جامع در تکمیل زنجیره ارزش صنعت اسب کشور تدوین شود
جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
افزایش دو برابری سقف ضمانت نامه ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تحقق جهش تولید
حمایت از اسراییل افول نظام سیاسی آمریکا را تسریع بخشیده است
شیوه نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-06سياسي

حمایت همه جانبه از شیوه نامه نظام استاد شاگردی در آموزش


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای نهادینه شدن شیوه نامه نظام استاد شاگردی ضروریست تا تمامی دستگاه ها و سازمان های مربوطه حمایت و پشتیبانی کنند.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای نهادینه شدن شیوه نامه نظام استاد شاگردی ضروریست تا تمامی دستگاه ها و سازمان های مربوطه حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هم اندیشی که با حضور نخبگان هنری کشور و مسئولین دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان از جمله برپا شد، با ابراز قدردانی از تلاش های بی وقفه اساتید حاضر در جلسه در مسیر تعالی هنر ایرانی در جهان، به تبیین فعالیت ها و مأموریت های شورای عالی انقلاب فرهنگی طی ادوار مختلف و دوره جدید این شورا پرداخت.

استاد خسروپناه با تأکید بر اهتمام و آمادگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به نهادینه کردن شیوه نامه نظام استاد شاگردی خاطر نشان کرد: طرح شیوه نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی و به همت دانشگاه استاد فرشچیان انجام شد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا شد.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - شورای عالی - فرهنگی - حمایت و پشتیبانی - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه از شیوه نامه نظام استاد شاگردی در آموزش

حمایت همه جانبه از شیوه نامه نظام استاد شاگردی در آموزش