مطالب مرتبط:
توقف مذاکرات قاهره و بازگشت هیئت های حماس و رژیم صهیونیستی از مصر
توقف مذاکرات قاهره و بازگشت هیئت های حماس و رژیم صهیونیستی از مصر
توقف مذاکرات قاهره و بازگشت حماس و رژیم صهیونیستی از مصر
حماس: آمریکا و اسراییل بر سر توافق آتش بس غزه اختلاف نظر دارند
ادامه بهانه تراشی های نتانیاهو برای فرار از مذاکرات آتش بس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-10بين الملل

پیام مصر به حماس و تل آویو پس از توقف مذاکرات آتش بس در غزه


وزارت امور خارجه مصر از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رژیم صهیونیستی خواست تا «انعطاف» نشان دهند و «در اسرع وقت» به آتش بس در غزه دست یابند که امکان تبادل اسرا بین 2 طرف را فراهم کند.

- وزارت امور خارجه مصر از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رژیم صهیونیستی خواست تا انعطاف نشان دهند و در اسرع وقت به آتش بس در غزه دست یابند که امکان تبادل اسرا بین 2 طرف را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش روسیا الیوم، وزارت امور خارجه مصر در بیانیه ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر طی تماسی تلفنی با همتای آمریکایی خود، آنتونی بلینکن، بر اهمیت ترغیب طرف ها برای نشان دادن انعطاف پذیری لازم جهت دستیابی به یک توافق آتش بس تاکید کرد؛ آتش بسی که به این تراژدی بشری خاتمه دهد و امکان دسترسی کامل و پایدار به کمک های بشردوستانه که نیازهای فوری ساکنان نوار غزه را برآورده می کند، فراهم سازد.

کانال عبری زبان کان روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد عدم دستیابی به توافق در مورد معامله تبادل اسرا بین اسراییل و جناح های فلسطینی در نوار غزه کابینه جنگ را تهدید به فروپاشی می کند.

این شبکه وابسته به رسانه رسمی رژیم صهیونیستی افزود: اگر در روزهای آینده پیشرفتی در مبادله اسیران حاصل نشود، به زودی کابینه جنگ سقوط خواهد کرد.


برچسب ها: وزارت امور خارجه مصر - وزارت امور خارجه - امور خارجه - آتش بس در غزه - آتش بس - رژیم صهیونیستی - مقاومت اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پیام مصر به حماس و تل آویو پس از توقف مذاکرات آتش بس در غزه

پیام مصر به حماس و تل آویو پس از توقف مذاکرات آتش بس در غزه