مطالب مرتبط:
استخدام 100 هزار معلم جدید از این تاریخ + جزییات
استقبال گرم پوتین از معلم خود با یک هدیه خاص+ فیلم
اعلام جرم دادستان علیه سازندگان افعی تهران؟ مقام معلم آنجا خدشه دار می شود که مجبور است برای معیشت بعد از ساعت کار مسافرکشی کند!
فداکاری معلم بختیاری+فیلم
اعلام جرم دادستان علیه سازندگان افعی تهران؟ مقام معلم آنجا خدشه دار می شود که مجبور است برای معیشت بعد از ساعت کار مسافرکشی کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 15:402024-05-08سياسي

معلم باید امیدآفرینی کند


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مطالب، رفتار و گفتار معلم و مدرس باید در راستای امید آفرینی باشد تا دانش آموزان و فراگیران به سمت و سوی ناامیدی قدم برندارد.

- علی اصغر فاتحی فر، روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت ماه، در مراسم نکوداشت روز معلم که با حضور مدرسان مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان در سالن اجتماعات این سازمان در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: انتظار جامعه از معلم بسیار زیاد بود و این شغل جایگاه بسیار والایی دارد.

وی از مدرسان جهاددانشگاهی خواست رعایت شئونات را کرده و جایگاه جهاددانشگاهی را در نظر بگیرند و افزود: آماده دریافت هرگونه نقطه نظر و پیشنهاد مرسان عزیز جهت توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی استان هستیم.

وی تاکید کرد: معلمان و مدرسان باید در جنگ ترکیبی به کمک جامعه و جوانان بشتابند و آنها از گزند جنگ نرم دشمن در امان نگه دارند.

فاتحی فر با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور پرشور و آگاهانه در این دوره از انتخابات، افزود: نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران، مجلس است و اگر به پای صندوق های رای نرویم دشمن خوشحال می شود و قطعا ایرانی ها هرگز علاقمند به خوشحالی دشمن نیستیم.


برچسب ها: جهاددانشگاهی - دانشگاه - دانش - معلم - مدرسان - مدرس - آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

معلم باید امیدآفرینی کند

معلم باید امیدآفرینی کند