مطالب مرتبط:
باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
برداشت گل محمدی در سیستان و بلوچستان آغاز شد
بیش از پنج میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان جابجا شد
جابجایی بیش از 5 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان
توسعه کمی و کیفی حوزه سلامت در سیستان بلوچستان مدنظر باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14:252024-04-28حوادث

کاهش 18 درصدی سرقت ها در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان استان سیستان و بلوچستان گفت: در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با تلاش همکاران انتظامی کاهش 18 درصدی سرقت حاصل شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان استان سیستان و بلوچستان گفت: در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با تلاش همکاران انتظامی کاهش 18 درصدی سرقت حاصل شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: کارکنان پرتلاش کلانتری ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس و اثربخشی آموزش های همگانی پلیس و مشارکت های مردمی و توجه مردم به توصیه های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش 18 درصدی در جمع کل سرقت ها در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت های محوله دانست و گفت: کاهش سرقت ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

سردار جلیلیان در ادامه خدمتگزاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می کنیم که خدمتگزاری به مردم یک نعمت الهی است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - انتظامی - فرمانده انتظامی استان - بلوچستان - استان - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی سرقت ها در سیستان و بلوچستان

کاهش 18 درصدی سرقت ها در سیستان و بلوچستان