مطالب مرتبط:
سپاه مهمترین اضلاع تمدن نوین اسلامی است+ فیلم
سپاه پاسداران انقلاب، زینت نظام اسلامی است
سپاه پاسداران نقطه اتکا و اطمینان ملت بزرگ ایران اسلامی است
استاندار قزوین سالروز تاسیس سپاه را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت
سپاه پاسداران با الگوبرداری از مکتب عاشورا دژ مستحکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 06:252024-04-22سياسي

تلفیق علم و عقیده سپاه پاسداران برای تحقق تمدن نوین اسلامی


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیش از 40 سال خدمت به ملت شریف ایران با همان ارزش های انقلابی به همراه توسعه علمی، نقش تمدنی جدید جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا و جهان را تقویت کرده است.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیش از 40 سال خدمت به ملت شریف ایران با همان ارزش های انقلابی به همراه توسعه علمی، نقش تمدنی جدید جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا و جهان را تقویت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پس از انقلاب سال 57 که ملت شریف کشورمان بیشتر از هر زمان دیگری به امنیت و آزادی در مقابل جریانات منحرف فکری نیاز داشت، کمیته انقلاب اسلامی در 23 بهمن 1357 با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و مرحوم آیت الله مهدوی کنی به عنوان سرپرست کمیته موقت انقلاب اسلامی انتخاب شد.

کمیته انقلاب اسلامی در واقع تمام هواداران انقلاب را که در مساجد اقداماتی در راستای مبارزه با رژیم پهلوی انجام می دادند، در قالب کمیته انقلاب اسلامی به محوریت خود جمع کرد تا بستر قانون گذاری و تشکیل نهادهای انتظامی و نظامی مهیا شود.

در همین راستا 2 اردیبهشت سال 58 امام خمینی(ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را صادر کرد، همچنین کمیته های انقلاب اسلامی، شهربانی و ژاندارمری در 1370 با اصلاحات قانونی جای خود را به نیروی


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - اسلامی - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - کمیته انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق علم و عقیده سپاه پاسداران برای تحقق تمدن نوین اسلامی

تلفیق علم و عقیده سپاه پاسداران برای تحقق تمدن نوین اسلامی