مطالب مرتبط:
الزام فرهنگسازی برای کتاب های الکترونیکی
خزعلی:در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
ما در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
حجاب را در کشور فرهنگ سازی می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-04-24فرهنگي

الزام فرهنگ سازی برای کتاب های الکترونیکی


علی گلشن نویسنده کتاب های کودک و نوجوان معتقد است باید برای کتاب های الکترونیکی فرهنگ سازی مناسبی انجام و در کنار آن حق مؤلف نیز در نظر گرفته شود.

- علی گلشن نویسنده کتاب های کودک و نوجوان معتقد است باید برای کتاب های الکترونیکی فرهنگ سازی مناسبی انجام و در کنار آن حق مؤلف نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه برگزاری سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علی گلشن، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت وگویی درباره وضعیت چاپ و نشر کتاب این حوزه اظهار کرد: کتاب ها چاپ می شوند، اما به دلیل هزینه های چاپ و گرانی کاغذ، ناشران زیر بار چاپ کتاب هایی که همراه با ریسک هستند و یا پیش بینی می شود که فروش خوبی نداشته باشند، نمی روند.

بنابراین بیشتر آثار ترجمه را انتخاب می کنند یا کتاب هایی که در سطح بین المللی دیده شده اند و یا جوایزی را از آن خود کرده اند تا فروش آنها تضمین شده باشد.

او ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم کتاب های تالیفی کمتر مورد توجه واقع می شوند، چرا که کتاب ها چاپ اول خود را پشت سر می گذارند، ولی با توجه به قیمت بالای کتاب از فروش چندانی برخوردار نخواهند بود.

در واقع باید گفت گرانی کاغذ و چاپ به تولید آثار صدمه زده است و از سوی دیگر این گرانی روی سبد فرهنگی خانواده نیز اثر گذاشته و به نوعی سهم کتاب برای بچ


برچسب ها: کتاب های الکترونیکی - کتاب - کودک و نوجوان - الکترونیکی - فرهنگ سازی - نویسنده کتاب - نمایشگاه بین المللی کتاب
آخرین اخبار سرویس:

الزام فرهنگ سازی برای کتاب های الکترونیکی

الزام فرهنگ سازی برای کتاب های الکترونیکی