مطالب مرتبط:
درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی ها به جای بازداشت آنها
درخواست برای شلیک به فلسطینی ها بجای بازداشت آنها
درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی ها به جای بازداشت آنها
وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه اخراج شدند/ عدم اخراج بدون دلیل و با نگاه سیاسی بود/ یکسری قوانین و مقررات وجود دارد که هرکس از آنها پیروی کند مشکلی نخواهد داشت.
مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 08:202024-04-28ورزشي

حمایت نشدن دو بانوی تکواندوکار کرمانشاهی باعث پسرفت آنها شد


سرپرست هیات تکواندو استان کرمانشاه در خصوص علت پسرفت کوثر اساسه بانوی ملی پوش تکواندو ایران هم عنوان کرد: کوثر اساسه و فاطمه کرمی دو بانوی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو ایران متاسفانه با افت مواجه شده اند که می توان دلیل اصلی آن را عدم حمایت ها دانست.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات تکواندو استان کرمانشاه در خصوص علت پسرفت کوثر اساسه بانوی ملی پوش تکواندو ایران هم عنوان کرد: کوثر اساسه و فاطمه کرمی دو بانوی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو ایران متاسفانه با افت مواجه شده اند که می توان دلیل اصلی آن را عدم حمایت ها دانست.

  مسعود حجی زواره در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تکواندوکاران کرمانشاهی طی پنج ماه گذشته هشت مدال بین المللی کسب کرده اند، اظهارکرد: آرین سلیمی، شایان صحبتی، علی خوش روش، امیر حسین سلیمی، کوثر اساسه، فاطمه کرمی، آتوسا پروین و سحر مرادی تکواندوکارانی هستند که در این مدت مدال آوری داشته اند.

وی یکی از خوشرنگ ترین مدال ها را کسب مدال طلا و کسب سهمیه المپیک آرین سلیمی در مسابقات گزینشی المپیک 2024 پاریس در کشور چین دانست و افزود: المپیک میدان متفاوتی است و اگر آرین سلیمی به خودباوری و اعتماد به نفس کاملی برسد، قطعا می تواند در پاریس بدرخشد و از این آوردگاه دست پر برگردد.


برچسب ها: تکواندو - کرمانشاه - تکواندو ایران - کوثر اساسه - تیم ملی تکواندو ایران - کرمانشاهی - تکواندوکار
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نشدن دو بانوی تکواندوکار کرمانشاهی باعث پسرفت آنها شد

حمایت نشدن دو بانوی تکواندوکار کرمانشاهی باعث پسرفت آنها شد