مطالب مرتبط:
ساخت هنرستانی در مسیر تکمیل حلقه صنعت نساجی در یزد
بومی سازی 97 درصد کاتالیست های صنعت پتروشیمی
ببینید | خلاصه بازی صنعت نفت 1 مس رفسنجان 0
کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت هوادار
گزارش تصویری از دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-05-07اقتصادي

صنعت نساجی یزد نو می شود


مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد از اختصاص مبلغ هزار میلیارد تومان برای خرید 270 ماشین بافندگی در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد از اختصاص مبلغ هزار میلیارد تومان برای خرید 270 ماشین بافندگی در این استان خبر داد.

مرتضی محمودی در خصوص جزییات اختصاص این اعتبار گفت: نساجی یزد از صنعت های قابل توجه استان به شمار می آید و ما به دنبال رشد و بالندگی این صنعت و بازگشت آن به دوران اوج هستیم.

وی با اشاره به اینکه متنوع ترین زنجیره ارزش تولید نساجی کشور در یزد قرار دارد، افزود: با وجود اینکه یکی از قدرت های بافندگی کشور هستیم، اما ماشین های بافندگی صنعت نساجی ما عمر بالایی دارند و فرسوده شده اند، بنابراین برای رقابت در کشور و جهان باید این صنعت بازسازی و نوسازی شود.

محمودی تصریح کرد: مبلغ هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس جمهور به یزد، به این امر اختصاص یافته تا با رفع مشکلات واردات و اختصاص ارز، 270 ماشین بافندگی جدید وارد شده تا بخش مهمی از تولید را به روز کرده و ماشین های بافندگی را 20 سال جوان کنیم.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری افزود: شرکت های دانش بنیان و فناور استان نیز برای فعالیت در عرصه ماشین سازی نساجی وارد عمل شده و از افزایش ت


برچسب ها: میلیارد تومان - بافندگی - استان - استانداری یزد - سرمایه گذاری - میلیارد - نساجی
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نساجی یزد نو می شود

صنعت نساجی یزد نو می شود