مطالب مرتبط:
حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
شهادت یک عضو حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-04-23بين الملل

هیمنه رژیم صهیونیستی در حمله سپاه شکسته شد


استاندار فارس، انجام عملیات وعده صادق را موجب شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی دانست که بعد از 70 سال برای نخستین بار پاسخ قاطع گرفته بود و سپس افزود: - ایسنا/فارس استاندار فارس، انجام عملیات وعده صادق را موجب شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی دانست که بعد از 70 سال برای نخستین بار پاسخ قاطع گرفته بود و سپس افزود: برای نخستین بار صهیونیست ها مستقیم به خاک ایران تجاوز کردند و باید پاسخ کوبنده ای دریافت می کردند.

محمدهادی ایمانیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح برای تنبیه تجاوز رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی 70 سال است که گمان کرده میدان یک طرفه باز است و هر جنایتی طی این سال ها انجام داد و هیچ پاسخ قاطعی نگرفته بود.

وی افزود: شاید برای اولین بار بعد از 70 سال بود که رژیم صهیونیستی یک پاسخ مناسب آن هم با عملیات وعده صادق ایران اسلامی دید و ابعاد بین المللی این اقدام شجاعانه مشخص کرد که تنبیه مناسبی بوده است به خصوص اینکه شاید برای اولین بار رژیم صهیونیستی جرأت کرده بود به خاک ما تجاوز کند.

ایمانیه با یادآوری اینکه طبق قوانین بین المللی کنسولگری هر کشوری به عنوان خاک آن کشور محسوب می شود، گفت: وقتی رژیم صهیوینستی کنسولگری ایران را در سوریه مورد هدف قرار داد، در حقیقت به خاک ایران تجاوز کرد


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - رژیم - عملیات - پاسخ - نخستین
آخرین اخبار سرویس:

هیمنه رژیم صهیونیستی در حمله سپاه شکسته شد

هیمنه رژیم صهیونیستی در حمله سپاه شکسته شد