مطالب مرتبط:
رییس دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین را پذیرش می کنیم
دانشگاه شهید بهشتی دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می کند
دانشگاه شهید بهشتی دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می کند
جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود
اطلاعیه پردیس بین الملل دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان آمریکایی و اروپایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 22:252024-05-02دانش

دانشگاه علامه طباطبایی به مدد اخراجی های آمریکایی می آید!


رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پی حمایت دانشجویان و اساتید آمریکایی از مردم مظلوم فلسطین و اخراج آنها از دانشگاه هایشان، اعلام کرد که این دانشگاه آمادگی دارد از آنها بورسیه تحصیلی، - دانشگاه علامه طباطبایی به مدد اخراجی های آمریکایی می آید! رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پی حمایت دانشجویان و اساتید آمریکایی از مردم مظلوم فلسطین و اخراج آنها از دانشگاه هایشان، اعلام کرد که این دانشگاه آمادگی دارد از آنها بورسیه تحصیلی، آموزش زبان فارسی و فرصت حضور در مجامع علمی را ارائه کند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد آمادگی بورسیه و آموزش زبان فارسی به دانشجویان و اساتید آمریکایی اخراجی حامی فلسطین را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

در این رابطه عبداله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبایی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - مردم مظلوم فلسطین - آمریکایی - اساتید آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علامه طباطبایی به مدد اخراجی های آمریکایی می آید!

دانشگاه علامه طباطبایی به مدد اخراجی های آمریکایی می آید!