مطالب مرتبط:
درخیز مارون برای صادرات 350 میلیون دلاری
دورخیز مارون برای صادرات 350 میلیون دلاری
خودکشی یک دانشجو در کوی دانشگاه تهران | دلیل خودکشی سعید موسی نژاد چه بود؟
واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه های آمریکا
تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:052024-05-05دانش

اشتغال به تحصیل یک میلیون و 350 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 276 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی با اشتغال به تحصیل یک میلیون و 350 هزار دانشجو در سراسر کشور فعال است.

- ایسنا/کردستان قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 276 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی با اشتغال به تحصیل یک میلیون و 350 هزار دانشجو در سراسر کشور فعال است.

علی سروری مجد، امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: حوادث اخیر در دانشگاه های آمریکا نشان داد، وقتی مسئله انسانیت تبدیل به فطرت پاک انسانی از باب توحیدی می شود یک اتفاقی خوبی بین ادیان و مذاهب شکل می گیرد.

وی افزود: مسئله غزه نشان داد که امت اسلامی از هر قوم و مذهبی و با هر گرایشی در دفاع و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین در میدان حاضر و نسبت به دشمن مشترک ثابت القول و محکم ایستاده اند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در ایام میلاد حضرت مسیح(ع) برادران و خواهران عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در همین راستا یک نشست بین ادیانی در تهران برگزار شد که خروجی بسیار مفید و مؤثری داشت.

وی، به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در 5 سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی از حیث آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی و انضباط رشد صعودی خاصی پیدا کرده است.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - دانشگاه - رییس دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - اسلامی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال به تحصیل یک میلیون و 350 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

اشتغال به تحصیل یک میلیون و 350 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی