مطالب مرتبط:
جان سنگلج در خطر است
پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان
این مکان خاص در تهران لرزه به جان اسراییل می اندازد + فیلم
پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان
تصادف مرگبار اتوبوس و کامیون جان 15 نفر را گرفت! +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-04-21بين الملل

جان «سنگلج» را به خطر نیندازید!


پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج درباره تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه، با بیان این که «نگران جان سنگلج هستیم»، واکنش نشان داد.

- پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج درباره تخریب ساختمان مجاور این تماشاخانه، با بیان این که نگران جان سنگلج هستیم ، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، مدیر این تماشاخانه، با ابراز نگرانی برای ساختمان تماشاخانه سنگلج که یکی از قدیمی ترین تماشاخانه های تهران است، گفت: اواخر سال گذشته مطلع شدیم که این ساختمان تخلیه شده و قرار است که نوسازی شود، نه این که تخریب شود.

از همان موقع تماس هایی با آقای نادعلی، رییس کمیسیون فرهنگی فرهنگی شورای شهر داشتیم و از طریق آقای نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی، به وزیر ارشاد و وزارتخانه اطلاع داده و موضوع توسعه تماشاخانه سنگلج پیگیری شد.

وی با ابراز تاسف از این که حدود یک هفته قبل متوجه شده اند که در ساختمان مجاور تماشاخانه به جای بازسازی، تخریب صورت می گیرد، ادامه داد: حدود 7 تا 10 روز پیش متوجه شدیم که موضوع، نوسازی نیست و دارد تخریب صورت می گیرد.

خیلی نگران شدیم.

بحث الحاقی اش در این مرحله اولویت نبود تا اینکه از طریق مدیر کمیته هنر کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکار خانم مرادزاده ، مطلع شدیم که تلاش هایی شده و ارتباطاتی با شهر


برچسب ها: تماشاخانه سنگلج - ساختمان - تخریب ساختمان - مدیر - تخریب - کمیسیون فرهنگی - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

جان «سنگلج» را به خطر نیندازید!

جان «سنگلج» را به خطر نیندازید!