مطالب مرتبط:
توقیف 20 خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی در پردیس
دستگاه حفاری تونل با قطر 15 متر و ارتفاع یک ساختمان 5 طبقه!
فیلم| حضور جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در کنار کشتی توقیف شده اسراییلی
صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف شده اسراییلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-04-27سياسي

توقیف 52 دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 52 دستگاه حفاری غیرمجاز در سال 1402 توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای استان منتقل شد.

- ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 52 دستگاه حفاری غیرمجاز در سال 1402 توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به موقع گروه های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، 52 دستگاه حفارغیر مجاز در سال 1402 پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری های غیرمجاز به صورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان پذیر است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی ها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام


برچسب ها: شرکت آب منطقه ای - معاون حفاظت و بهره برداری - آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای لرستان - بهره برداری - آب منطقه - حفاری غیرمجاز
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 52 دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

توقیف 52 دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان