مطالب مرتبط:
«حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت
«حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت
«حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت
پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری
«محمد حسینی» از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 21:002024-05-12سياسي

حسینی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت


«سید ابراهیم رییسی» با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رییس جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از «حسینی» به عنوان چهره ای علمی، - سید ابراهیم رییسی با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رییس جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از حسینی به عنوان چهره ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تأکید کرد.

 رییس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، با اعلام پایان مأموریت سید محمد حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، از خدمات و زحمات وی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رییس جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از حسینی به عنوان چهره ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تأکید کرد.

سید محمد حسینی متولد 1340 رفسنجان و دانش آموخته دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی است که از مرداد ماه 1400 با حکم آیت الله رییسی به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور منصوب شد.

وی مسئولیت هایی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، قائم مقامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دولت نهم و نمایندگی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را د


برچسب ها: سید ابراهیم رییسی - معاون پارلمانی - پارلمانی - ابراهیم رییسی - سید ابراهیم - جمهور - رییس
آخرین اخبار سرویس:

حسینی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت

حسینی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رفت