مطالب مرتبط:
انتقاد برادر همسر رهبر انقلاب از شیوه فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و قانون حجاب +فیلم
جریان سازی به محتوای فرهنگی کامل و بی نقص نیاز دارد
خجسته: در بستن اینستاگرام نباید چشم مان را بر ذی نفعان ببندیم/ به جای فیلترینگ تلگرام باید آن را از نفس می انداختیم تا به ما چشم بگوید
استاندار تهران: برگزاری انتخابات الکترونیک موجب نظارت بهتر می شود + فیلم
برادر همسر رهبر انقلاب: تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-07سياسي

بلژیک بر محتوای تلگرام نظارت می کند


مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.

- مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی نهاد مخابراتی بلژیک (BIPT) به پولیتیکو اعلام کرد تلگرام که در دوبی مستقر است، یک شرکت مستقر در بروکسل را به عنوان نماینده قانونی خود در اتحادیه اروپا معرفی کرده است.

این خبر نخستین بار توسط نشریه بلژیکی دی استاندارد منتشر شد.

پلتفرم هایی که در اروپا فعالیت می کنند، ملزم هستند تحت قانون خدمات دیجیتال و مقررات جدید نظارت بر محتوا، یک نماینده بومی را منصوب کنند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، کارآفرین روسی تاسیس شد، برای قابلیت های حریم خصوصی خود، محبوبیت یافت اما در سال های اخیر به بستر محبوب برای تئوری های توطئه، گروه های تبهکار سایبری و افراط گرایان تبدیل شد.

این پلتفرم بیش از 800 میلیون کاربر ماهانه فعال در سطح جهان دارد.

در حالی که بزرگترین شرکت های فناوری دنیا تحت نظارت کمیسیون اروپا قرار دارند و تحت قانون خدمات دیجیتال، مشمول مقررات سخت گیرانه ای قرار می گیرند، پلتفرم های کوچک تر در کشوری که نماینده حقوقی دارند، تحت نظارت رگولاتورهای م


برچسب ها: اتحادیه اروپا - تلگرام - بلژیک - شبکه اجتماعی - اتحادیه - اروپا - نظارت
آخرین اخبار سرویس:

بلژیک بر محتوای تلگرام نظارت می کند

بلژیک بر محتوای تلگرام نظارت می کند