مطالب مرتبط:
پشت پرده فروش دام با کارت ملی/ بازار دام به جولانگاه دلالان تبدیل شده است؟
2 هزار و 624 هنرجو در ساوه آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 پسران سروش معرفی شد
زندانیان گواهینامه های معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنند
لزوم راه اندازی مراکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای در خوزستان 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:252024-04-22دانش

دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می شود


باید جایگاه دانشگاه فنی حرفه ای را توسعه دهیم بنابراین پیگیر این هستیم تا دانشگاه فنی حرفه ای را به دانشگاه مهارت ملی تبدیل کنیم.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای را توسعه دهیم بنابراین پیگیر این هستیم تا این دانشگاه را به دانشگاه مهارت ملی تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمدعلی زلفی گل صبح امروز در اولین کنفرانس ملی مهارتی ایران که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: باید حواسمان باشد که شخصیت علمی فناوری و نوآوری کشورمان را هماهنگ ببینیم، شخصیت علمی کشورمان نباید کاریکاتوری رشد کند، اگر این گونه باشد اثربخشی در کشور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: منظور از این که شخصیت علمی ما باید هماهنگ رشد کند این است که باید نقش هر یک از بازیگران عرصه علمی را مناسب ببینیم تا اثربخشی و جایگاه خود را داشته باشد مثل چرخ دنده ها، اگر قراراست کشور ما پیشرفت متوازن داشته باشد باید حتماً به بخش های مختلف علمی و فناوری و نوآوری کشور توجه شود.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: توجه بیش ازحد به یک بخش و کم مهری به بخش دیگر باعث می شود جورچین کشور ما ناقص بوده و این هم افزایی رخ ندهد، باید تصمیم گیری عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی درست باشد باید قانون را محترم بشماریم، جوامع


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه فنی - دانشگاه فنی و حرفه ای - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - فنی و حرفه ای - مهارت - فنی حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می شود

دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می شود