مطالب مرتبط:
وضعیت آلودگی هوای تهران در 18 اردیبهشت 1403
آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس
شاخص آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه
راهکار کاهش وزن در خواب!
وزیر صمت وارد استان مرکزی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:302024-05-07اقتصادي

دو راهکار کاهش آلودگی هوای اراک از نگاه وزیر صمت


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید دو کار بزرگ را با محوریت صنایع دنبال کنیم که اولی تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی است و دومی اینکه توسعه صنایع آلاینده نداشته باشیم.

- ایسنا/مرکزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید دو کار بزرگ را با محوریت صنایع دنبال کنیم که اولی تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی است و دومی اینکه توسعه صنایع آلاینده نداشته باشیم.

علی آبادی سه شنبه 18 اردیبهشت در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به محیط زیست در توسعه صنعتی، اظهار کرد: صنایع ما باید بر اساس مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست و بویژه در زمینه آب برای بازچرخانی پساب کمک کنند.

وی گفت: به عنوان وزیر صمت تاکید دارم اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم باید ابتدا به حفظ محیط زیست توجه داشته باشیم.

علی آبادی اراک را یکی از شهرهای استراتژیک کشور دانست، افزود: مردم اراک در دوران دفاع مقدس هم ثابت کردند پشتیبان کشور هستند لذا برنامه ما این است که از طریق صنایع برای حل مسائل، به مدیریت ارشد استان کمک کنیم.


برچسب ها: وزیر صنعت، معدن و تجارت - صنایع - صنعت، معدن و تجارت - آلودگی - صنایع آلاینده - کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید
آخرین اخبار سرویس:

دو راهکار کاهش آلودگی هوای اراک از نگاه وزیر صمت

دو راهکار کاهش آلودگی هوای اراک از نگاه وزیر صمت