مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-20فرهنگي

ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده ایم؛ ما را نمی خواهند!


ارسلان کامکار (موسیقیدان و آهنگساز) که در سال های قبل «کنسرت مایستر» ارکستر سمفونیک تهران بوده است، با اشاره به وضعیت کنونی این ارکستر که نقدهایی نسبت به آن وارد است، - ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده ایم؛ ما را نمی خواهند! ارسلان کامکار (موسیقیدان و آهنگساز) که در سال های قبل کنسرت مایستر ارکستر سمفونیک تهران بوده است، با اشاره به وضعیت کنونی این ارکستر که نقدهایی نسبت به آن وارد است، می گوید: سال ها است که از وضعیت این ارکستر و مسائل بسیار دیگر در موسیقی می گوییم ولی از جایی به بعد وقتی که ترتیب اثری نمی دهند، آدم خجالت می کشد مدام حرف هایش را تکرار کند.

این هنرمند در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کنونی ارکستر سمفونیک تهران می گوید: ارکستر سمفونیک تهران در حال از بین رفتن است و وضع چندان جالبی ندارد.

طی سال های گذشته تلاش های زیادی برای این ارکستر کرده ایم که خودمان را ثابت کنیم بلکه ما را به رسمیت بشناسند ولی آخر تا کی؟ سال ها است که هنوز ثابت نشده ایم.

چرا وضع مهم ترین ارکستر سمفونیک کشور باید این باشد، با وجود آنکه می توانیم سه ارکستر سمفونیک حرفه ای در خود تهران داشته باشیم؟ او ادامه می دهد: با توجه به تجربه چندین ساله ای که دارم، بعید می دانم متولیان موسیقی اصلا قصدی برای بهبود وضع ارکستر داشته باشند.


برچسب ها: ارکستر سمفونیک تهران - ارکستر سمفونیک - ارسلان کامکار - سمفونیک تهران - کامکار - تهران - وضعیت
آخرین اخبار سرویس:

ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده ایم؛ ما را نمی خواهند!

ارسلان کامکار: خودمان را با پررویی تحمیل کرده ایم؛ ما را نمی خواهند!