مطالب مرتبط:
یامگا با چشم بند در تمرین گروهی استقلال
تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
خطیر رفت، تمرین استقلال باز شد!
خطیر رفت، تمرین استقلال باز شد
برگزاری تمرین استقلال با حضور تماشاگران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:452024-05-03ورزشي

یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال


کوین یامگا ستاره اول باشگاه استقلال در نیم فصل نخست لیگ امسال ، این روزها با یک چشم بانداژ شده در تمرین آبی ها شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مدافع-هافبک و آچار فرانسه استقلالی ها که در جریان یک برخورد در تمرین با حامدی همبازی جوان خود، سلامت چشم چپ خود را از دست داد پس از مراحل طولانی درمان و گذراندن چندین جراحی دشوار، امکان حضور در میدان را از دست داده است.

  هنوز مشخص نیست که او در فصل آتی می تواند کمکی به استقلال بکند و با اجازه پزشکان بازی خواهد کرد یا از لیست بیرون خواهد ماند و دوران فوتبال حرفه ای اش تمام می شود؟ با اینحال صورت خندان و رفتار حرفه ای این بازیکن سیاهپوست و خوش اخلاق باعث شده محبوبیت زیادی کسب کند و به نماد تعصب در استقلال بدل شود.

باشگاه استقلال سال های نه چندان دور شاهد مصدومیت شدید و فلج نخاعی پادوانی مدافع برزیلی اش شده بود که متاسفانه برخورد خوبی با او صورت نگرفت و حتی قرارداد او هم تمام و کمال پرداخت نشد و موجب شکایت این بازیکن در فیفا و دادگاه عالی ورزش برای دریافت غرامت شد که خوشبختانه یا متاسفانه رد شد اما مدیران وقت ، به آن خارجی با کیفیت احترام نگذاشتند.

یامگا که یک چشم خود را در استقلال از دست داده و با محافظ چشم زندگی می کند، به عنوان آخرین بازیکن پشت سر همه می دود و در عکس یادگاری هم کنا


برچسب ها: استقلال - باشگاه استقلال - در تمرین امروز استقلال - تمرین امروز استقلال - تمرین - بازی - باشگاه
آخرین اخبار سرویس:

یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال

یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال