مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمان: دولت برای آسیب پذیری اقتصادی کشور چاره اندیشی کند
دولت همزمان با کنترل نرخ ها، اخلالگران اقتصادی را معرفی کند
گلایه مدیر اقتصادی دولت احمدی نژاد از باجناق اش!
استرداد متهم به کلاهبرداری کلان اقتصادی به کشور خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می خورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-03سياسي

دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت باید عزم خود را جزم کند تا برای آسیب پذیری کشور در بخش اقتصاد چاره اندیشی و کام تلخ اقشار کم درآمد را شیرین نماید.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت باید عزم خود را جزم کند تا برای آسیب پذیری کشور در بخش اقتصاد چاره اندیشی و کام تلخ اقشار کم درآمد را شیرین نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به تربیت در متون معارفی اظهار کرد: مربی تا همه ظرفیت ها، خلاقیت ها و ضعف ها و قوت های متربی را نشناسد به نتیجه دلخواه در تعلیم و تربیت نمی رسد.

وی افزود: بایستی معلم همه توان خود را بگذارد تا حرکتی را در درون فرد تحت تربیت خود ایجاد کند و این حرکت هر چه جلو می رود هدف والاتر را در او تقویت کند.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه آیات متعددی ما را راهنمایی می کند و زندگی محل آزمایش و ابتلاست، گفت: زندگی کارگاه آموزشی و آزمایشی برای دانستن این است که هدفی والاتر پیش روست و این کار معلم است اما هدف میانی ارتقاء علمی بشر و آبادتر کردن دنیا است.

امام جمعه کرمان با اشاره به آیه 20 سوره حدید اظهار کرد: کسی که اهداف میانی را اصل قرار دهد باخته است لذا گاهی فرد در سن بزرگسالی اما روحیه او بچگانه است لذا فرمودند


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمان - اقشار کم درآمد - چاره اندیشی - کرمان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم کند

دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم کند