مطالب مرتبط:
جامعه ورزش فارس برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس فراخوان داد
دعوت هنرمندان فارس به حضور پرشور در انتخابات/اهمیت مشارکت در دور دوم
ورود یک مسافر در بحبوحه بحران انتخابات پارلمانی؛ انگیزه بارزانی از حضور در تهران چه بود؟ / درخواست اقلیم کردستان از ایران چیست؟
فارس، آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
دوئل انتخابات مجلس در گام دوم و لزوم مشارکت حداکثری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-05-08ورزشي

تاکید متولی ورزش فارس بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات


افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان فارس همگام با سایر اقشار جامعه در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر می شوند.

- ایسنا/فارس افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان فارس همگام با سایر اقشار جامعه در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس امروز، 19 اردیبهشت با بیان این مطلب افزود: مردم شهیدپرور استان فارس در طول بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان ها و اهداف خود پایدار هستند.

عبدالرحیم خداجو با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله استان فارس همیشه در صحنه حاضر بوده اند، ادامه داد: بیست و یکم اردیبهشت ماه نیز، ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: اکنون از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می کنم تا با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته ب


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - استان فارس - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - فارس - استان - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

تاکید متولی ورزش فارس بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات

تاکید متولی ورزش فارس بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات