مطالب مرتبط:
بارش 100 میلیمتری باران در دزفول خیابان ها را به زیر آب برد
100 خودرو از معابر دچار آبگرفتگی دزفول بیرون کشیده شد
توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی البرز / 2 نفر دستگیر شدند
تخلیه آبگرفتگی خیابان های اهواز با 100 مکنده/ آماده باش نیروهای امدادی
رهاسازی 30 خودرو در آبگرفتگی دزفول/ امدادرسانی گسترده در پی بارندگی شدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 21:252024-05-02حوادث

تخلیه آب بیش از 100 منزل در دزفول/ امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از امدادرسانی به بیش از 100 خودروی گرفتار شده در آبگرفتگی های معابر و تخلیه آب از بیش از 100 منزل مسکونی در پی بارندگی های دیشب و امروز توسط آتش نشانان و دیگر نیروهای امدادی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از امدادرسانی به بیش از 100 خودروی گرفتار شده در آبگرفتگی های معابر و تخلیه آب از بیش از 100 منزل مسکونی در پی بارندگی های دیشب و امروز توسط آتش نشانان و دیگر نیروهای امدادی خبر داد.

روح الله بهشتی فرد امشب (13 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی های اخیر که از شب گذشته آغاز شد و از قبل از ظهر امروز شدت گرفت، آتش نشانان به بیش از 100 خودروهای گرفتار شده در معابر شهری امدادرسانی و آب 100 منزل مسکونی در سطح شهر را تخلیه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با وجود آمادگی شبانه روزی تیم های عملیاتی آتش نشانی از روز قبل، هشدار آماده باش صددرصدی به کلیه نیروهای عملیاتی و ستادی ابلاغ شد و از صبح امروز، کار امدادرسانی به شهروندان توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی فرد خاطر نشان کرد: در پی بارندگی های اخیر، گزارش آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی، خصوصا ساختمان های در حال ساخت به سامانه 125 این سازمان اطلاع رسانی شد و بل


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - امدادرسانی - منزل مسکونی - آتش نشانان - نیروهای امدادی - رییس آتش نشانی - شهرداری دزفول
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه آب بیش از 100 منزل در دزفول/ امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار

تخلیه آب بیش از 100 منزل در دزفول/ امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار