مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-08سياسي

سفیدشویان مشغول کارند!


سفیدشویان همچنان مشغول کارند و با تمام توان خود و گاه بدون هیچ جیره و مواجبی اجازه نمی دهند که «برهنگی پادشاه لیبرالیسم غربی» مکشوف شود.

چه بسا اگر روزی مثلاً رییس جمهور امریکا هم صراحتاً افول و زوال غرب را فریاد زد، - سفیدشویان همچنان مشغول کارند و با تمام توان خود و گاه بدون هیچ جیره و مواجبی اجازه نمی دهند که برهنگی پادشاه لیبرالیسم غربی مکشوف شود.

چه بسا اگر روزی مثلاً رییس جمهور امریکا هم صراحتاً افول و زوال غرب را فریاد زد، این غرب پرستان انکار کنند، به سان آن مجلس ختمی که سخنران گفت مرحوم وصیت کرده که در عزای من لباس سیاه نپوشید، ناگهان کاسه ای داغ تر از آش فریاد زد که مرحوم غلط کرد ما به احترامش مشکی می پوشیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد اخوان در سرمقاله جوان نوشت: درحالی که بسیاری از روشنفکران و دانشگاهیان در کشورهای مختلف و به ویژه غربی با تمام وجود به پشتیبانی از مردم فلسطین و اهالی غزه به میدان آمده اند، رفتار برخی فارسی زبانان بسیار عجیب است.

در خیابان ها و دانشگاه های اروپا و امریکا معدودی سلطنت طلب فارسی زبان معمولاً کنار صهیونیست ها سعی می کنند تجمعی در برابر افراد آزادیخواه حامی فلسطین برگزار کنند تا مثلاً به خیال خود موازنه برقرار شود و کسی نفهمد که دنیا علیه رژیم صهیونیستی شده است.


برچسب ها: رییس جمهور - لیبرالیسم - کارند - فریاد - مشغول - کشورهای مختلف - غربی
آخرین اخبار سرویس:

سفیدشویان مشغول کارند!

سفیدشویان مشغول کارند!