مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 568 نفر افزایش یافت
شمار شهدای غزه به 34 هزار و 568 نفر افزایش یافت
جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند؛ باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه روز افزایش پیدا کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 14:302024-05-01بين الملل

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه


وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

- وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن 33 فلسطینی شهید و 57 تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به 34 هزار و 568 شهید و 77 هزار و 765 زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می دهد که بر اثر آن زیرساخت ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله های مسکونی تخریب شده اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از 10 سال زمان می برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده اند.

انتهای پیام


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - شمار قربانیان - صهیونیستی - قربانیان تجاوز - وزارت بهداشت - قربانیان - حمله رژیم صهیونیستی به غزه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه