مطالب مرتبط:
حضور شهید حجازی در جبهه مقاومت موجب اقتدار و اوج گیری این جبهه شد
سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-04-26سياسي

سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج گیری جبهه مقاومت شد


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: شهید حجازی از عزیزانی است که تاثیرگذاری اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می کردند.

- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر و شاخصه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: شهید حجازی از عزیزانی است که تاثیرگذاری اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی اظهار کرد: بسیاری از ما از نظر سنی نسبت به شناخت شهید حجازی اطلاعات کافی نداریم چون شهید حجازی چند سال از ما بزرگ تر بود و او پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت را آغاز کرد.

وی ادامه داد: او به نحو احسن تمام مراحلی را که می بایست طی کند تا به مرتبه اعلای شهادت برسد، طی کرد و در همه این مراتب و همه سال های طولانی مراقبت از خود شاخصه بزرگی بود که او داشت.


برچسب ها: جانشین فرمانده کل سپاه - فرمانده کل سپاه پاسداران - فرمانده کل سپاه - جبهه مقاومت - مقاومت - حجازی - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج گیری جبهه مقاومت شد

سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج گیری جبهه مقاومت شد