مطالب مرتبط:
اجرای 710 ویژ ه برنامه هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه استان مرکزی
بیش از 2700 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی آذربایجان غربی برگزار می شود
برگزاری بیش از 15 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ساری
گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با 15 برنامه در سپاه ساری
هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بازخوانی آثار شهید مطهری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 14:102024-04-24سياسي

تدارک 710 ویژه برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی


مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 710 ویژه برنامه در استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده است.

- ایسنا/مرکزی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 710 ویژه برنامه در استان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی، چهارشنبه پنج اردیبهشت، در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح برنامه های هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، با اشاره به وقایع 15 شوال که سالروز شهادت حضرت حمزه(ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، افزود: تبیین سبک زندگی بزرگان دین از ضروریات است و آنها را همواره باید به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی همچنین با اشاره به ایام شهادت استاد مطهری ادامه داد: این ایام تحت عنوان هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

این شهید بزرگوار یک عالم مخاطب شناس و دشمن شناس بود و همواره در طول زندگی خود توجه به این دو مهم را به دیگران توصیه می کرد.

عبدی با بیان اینکه امسال برنامه های متنوع تر از سال گذشته در مدارس، آموزشگاه ها، کانون ها، پایگاه های بسیج و مساجد تدارک دیده شده است، افزود: تجلیل و تکریم معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال از برنامه های پیش بینی شده است.


برچسب ها: هفته عقیدتی سیاسی - سپاه روح الله استان مرکزی - عقیدتی سیاسی - استان مرکزی - ویژه برنامه - مقام معظم رهبری - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 710 ویژه برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی

تدارک 710 ویژه برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان مرکزی