مطالب مرتبط:
تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه آزاد
تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران/ نامه زاکانی به وزیر کشاورزی برای احداث «تم پارک»
تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران
فوت 414 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان تهران در سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 20:202024-04-22دانش

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیر کل جدید حوزه ریاست استان تهران گفت؛ برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد در این استان بر توصیه پیشین خود در اسفندماه سال گذشته در خصوص تشکیل هرچه سریعتر  کمیته اقتصادی استان و برگزاری .

- قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیر کل جدید حوزه ریاست استان تهران گفت؛ برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد در این استان بر توصیه پیشین خود در اسفندماه سال گذشته در خصوص تشکیل هرچه سریعتر  کمیته اقتصادی استان و برگزاری جلسات مستمر و منظم آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رنجبر درجمع روسای واحدهای این استان بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت؛ در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد؛ استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لاز


برچسب ها: استان - استان تهران - دانشگاه - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران