مطالب مرتبط:
رییس سازمان مدیریت بحران کشور: بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
خبر مهم مدیریت بحران استان یزد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه به علت سیلاب خبر داد
آماده باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
انتظارات هلدینگ خلیج فارس از استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:202024-04-25اجتماعي

انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران


معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، - ایسنا/ایلام معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

محمدحسن نامی با اشاره به تلاش های استاندار ایلام در کنگره اربعین حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین حسینی ارایه شده که این خدمات دهی، شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود 430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت های متعدد دیگر، بیان کرد: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نامی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران - عتبات عالیات - سازمان مدیریت بحران کشور - رییس سازمان مدیریت بحران - ایلام - استان - استاندار ایلام
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران

انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران