مطالب مرتبط:
افزایش 4 میلیون بشکه ای ظرفیت ذخیره سازی نفت خام در کشور
دارایی های ارزی کشور افزایش یافت
افزایش 4 میلیون بشکه ای ظرفیت ذخیره سازی نفت خام در کشور
جابجایی بار از استان مرکزی 18 درصد افزایش یافت
افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 06:552024-05-07فناوري

مهم ترین شروط افزایش تعداد سایت های 5G در کشور


اکنون بیش از 1000 سایت نسل پنجم اینترنت اپراتورهای ارتباطی در کشور فعال است و درصورتی که اپراتورها به تعهد خود که افزایش تعداد سایت های 5G به 10 درصد تا پایان سال جاری است عمل کنند، - اکنون بیش از 1000 سایت نسل پنجم اینترنت اپراتورهای ارتباطی در کشور فعال است و درصورتی که اپراتورها به تعهد خود که افزایش تعداد سایت های 5G به 10 درصد تا پایان سال جاری است عمل کنند، عدد گفته شده افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صحبت از نسل پنجم اینترنت یا همان 5G پس از گذر از نسل سوم و چهارم انجام شد که به دلیل ویژگی های مهم آن مانند کاهش تأخیر، ظرفیت بالای دسترسی، قابلیت اطمینان بسیار بالا، ارتقاء ارتباطات موبایل پهن باند و قابلیت اتصال و ارتباط اشیاء در سطح بسیار وسیع، آن را نسبت به نسل های قبلی متمایز کرده است.

بخش حمل و نقل شاید ملموس ترین مثالی باشد که بتوان برای چگونگی تغییر زندگی در آینده با حضور 5G تعریف کرد؛ جایی که دیگر حتی لازم نیست اتومبیل خود را برانیم.

تشخیص برخورد، مسیریابی لحظه ای، مدیریت ترافیک از راه دور و سیستم های ترمز خودکار تنها بخشی از قابلیت هایی هستند که می توان با حضور فناوری 5G متصور شد.

همانگونه که گفته شد پهنای باند 5G بسیار بالاست، به گونه ای که کارشناسان معتقدند فناوری 4G یک اتوبان دو باندی و فناوری 5G همان اتوبان با چهار


برچسب ها: اپراتورها - اپراتورهای ارتباطی - افزایش - ارتباط - اینترنت - سایت - پایان سال
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین شروط افزایش تعداد سایت های 5G در کشور

مهم ترین شروط افزایش تعداد سایت های 5G در کشور