مطالب مرتبط:
بازگشت به چرخه آموزش 1000دانش آموز ترک تحصیل کرده در کهگیلویه و بویراحمد
حدود 60 دانش آموز در خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون سراسری جا ماندند
محرومیت های درمانی خراسان شمالی مرتفع می شود
42 طرح راهسازی روستایی خراسان شمالی در حال اجرا است 
هشت درصد به مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان شمالی افزوده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 14:002024-04-28اجتماعي

1111دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 1111 دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی در این استان تعیین تکلیف شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 1111 دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی در این استان تعیین تکلیف شدند.

عصمت بدخشان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سامانه شهید محمودوند 1311 دانش آموز بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در این استان ابلاغ شد که با پیگیری های انجام شده وضعیت 1111 دانش آموز تعیین تکلیف شدند و 200 دانش آموز هنوز باقی مانده است.

وی افزود: از 1111 دانش آموز بازمانده از تحصیل که در سامانه مذکور به این استان ابلاغ شده، 45 دانش آموز فوت کرده بودند و 48 دانش آموز نیز به خارج از کشور مهاجرت کرده اند.

بدخشان ادامه داد: علاوه بر آن دو دانش آموز جذب مدارس دینی(حوزه های علمیه) شده اند و 81 دانش آموز نیز والدین آن ها اعلام کرده اند که فرزندانشان از جثه کوچکی برخوردار هستند و امسال نیز پیش دبستانی را سپری کنند.

به گفته وی چهار دانش آموز به علت اشتغال به کار، 39 دانش آموز به علت فقر مالی خانواده، 39 دانش آموز به علت ابتلا به بیماری های صعب العلاج در این استان از تحصیل بازمانده اند.


برچسب ها: دانش آموز بازمانده از تحصیل - دانش آموز - بازمانده از تحصیل - خراسان شمالی - تعیین تکلیف - دانش - اداره کل آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

1111دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند

1111دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند