مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-05-02بين الملل

سرگیجه بزرگ!


«مقام های اسراییلی و رسانه های متحدشان، بر این باورند که آنچه در قالب اعتراض علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه در آمریکا و دیگر کشورهای جهان روی می دهد، - مقام های اسراییلی و رسانه های متحدشان، بر این باورند که آنچه در قالب اعتراض علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه در آمریکا و دیگر کشورهای جهان روی می دهد، اعتراضی علیه ایدئولوژی غیرانسانی صهیونیسم نیست بلکه باید آن را اعتراضی علیه آیین یهودیت دانست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الف، اعتراضات گسترده ضدصهیونیستی دانشجویی در آمریکا، دانشگاه های مختلف این کشور را در نوردیده و به یک سرگیجه بزرگ هم برای صهیونیست ها و هم دولتمردان آمریکایی تبدیل شده است.

اعتراضاتی که در قالب آن ها جامعه دانشگاهی آمریکا علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه خروش کرده و در عین حال خواستار پایان یافتن همکاری های نهادهای دانشگاهی و شرکت های تسلیحاتی آمریکایی با رژیم اشغالگر قدس نیز است.

این اعتراضات به قدری عمیق و تاثیرگذار بوده که شاهدیم در فرانسه، ایتالیا و استرالیا نیز اعتراضاتی مشابه رخ داده و انتظار می رود که دامنه این اعتراضات گسترده تر هم شود.

بیراه نیست اگر بگوییم که این اعتراضات تا حد زیادی هم رژیم صهیونیستی و هم دولت آمریکا را به اصطلاح آچمز کرده است.


برچسب ها: رژیم اشغالگر قدس - اعتراض - آمریکا - رژیم اشغالگر - کشورهای جهان - نوار غزه - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

سرگیجه بزرگ!

سرگیجه بزرگ!