مطالب مرتبط:
گزارش امیرعبداللهیان از سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا
رییسی: پیام مهم سفر به پاکستان و سریلانکا/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می یابد
روایت رییسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
ببینید/ ارمغان سفر رییسی از پاکستان و سریلانکا
پیام مهم سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 17:002024-04-25سياسي

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا


وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه ای مشهود بود.

- وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه ای مشهود بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که همراه با سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد .

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رییسی به پاکستان نوشت: پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت وگو داشتند .

او در پایان نوشت: اشتیاق گسترده مردمی، علی الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان ها و میادین شهرهای پاکستان و به طور خاص در فضای مجازی به


برچسب ها: امیرعبداللهیان - رییس جمهور - جمهوری اسلامی ایران - پاکستان - وزیر خارجه ایران - جمهور - رییس
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا