مطالب مرتبط:
تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
خیزش دانشگاه های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسراییلی
تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه های غربی
حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-04-30بين الملل

10 پیام یک خیزش


گسترش دامنه و وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات بی حد و حصر این رژیم نامشروع در نوار غزه، - نقش بسزایی در خلق و استمرار موازنه ای جدید براساس قدرت آگاه سازی جهانی ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در یادداشتی در جام جم نوشت: این جنبش به لحاظ ماهوی و عملیاتی دارای 10 پیام آشکار برای افکار عمومی دنیاست: 1- نسل جدید و دانشجویان آمریکایی ـــ اروپایی، روایت سازی غرب و رژیم صهیونیستی در قبال جنگ غزه را صراحتا پس زده و به جای القائات دروغین، روی واقعیات متمرکز شده اند.

2- وسعت خیزش دانشجویی کنونی در غرب حتی نسبت به زمان جنگ ویتنام بیشتر و متعاقبا، قدرت تأثیرگذاری جهانی آن نیز گسترده تر است.

3- کلیت تن دادن مقامات دانشگاه کلمبیا به رایزنی با دانشجویان معترض، آن هم پس از تهدید و قرار دادن ضرب الاجل برای پایان اعتراضات ضد صهیونیستی، بیانگر قدرت جدیدی است که جنبش های دانشجویی ضد سلطه و ظلم در آمریکا پیدا کرده اند.

4- حمایت دو حزبی دموکرات ها و جمهوریخواهان آمریکا و حتی احزاب پرادعای اروپایی از سرکوب اعتراضات دانشجویی، بیانگر تشدید شکاف دولت ها و ملت های غربی در جریان جنگ غزه و ترمیم ناپذیر بودن این فاصله است.


برچسب ها: دانشجویان - سازمان فرهنگ و ارتباطات - رژیم اشغالگر صهیونیستی - صهیونیستی - آمریکایی - اروپایی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

10 پیام یک خیزش

10 پیام یک خیزش